Компанія «Миронівський хлібопродукт»

13 грудня до Національного університету харчових технологій завітали представники від компанії «Миронівський хлібопродукт». Вони провели лекцію в актовому залі нашого університету,  яку відвідали студенти різних спеціальностей.

«Миронівський хлібопродукт» – українська компанія, що динамічно розвивається, будуючи свою діяльність на основі унікальної моделі вертикальної інтеграції.

Ця компанія є лідером на аграрному ринку країни в галузі птахівництва, і стрімко нарощує потужність виробництва курятини. Спеціалісти підприємства володіють унікальними для галузі знаннями та досвідом.

Основа успіху компанії – це люди, інвестиції, бізнес-модель, ефективність менеджменту та передові технології.

Наші студенти мали змогу більш детально дізнатися про діяльність компанії, її структуру та можливість проходження стажування  за відповідними спеціалізаціями з подальшим працевлаштуванням .

«Миронівський хлібопродукт» є досить масштабним підприємством на ринку, адже включає в себе одразу декілька груп компаній, спеціалізованих за різними напрямками діяльності. Всі підприємства побудовані й оснащені за останнім словом техніки.Також «Миронівський хлібопродукт» містить такі відомі бренди, як ТМ «Наша Ряба», ТМ «Легко!», ТМ «Бащинский» та ТМ «Qualiko».

В основі діяльності компанії – розуміння того, що вона повинна відповідати інтересам і потребам суспільства.

Підприємство «Миронівський хлібопродукт» прагне найкращих результатів, оптимально використовуючи людські, природні та фінансові ресурси.

 

mobilbahis, mobilbahis giriş, tipobet, artemisbet, youwin, sekabet, bymavi, tempobet, protez saç, protez saç ünlüler, protez saç fiyatı,
r57 shell