Запуск нового продукту або про те, що великі корпорації теж помиляються

24 жовтня 2014

23 жовтня студенти факультету обліку, фінансів та підприємницької діяльності прослухали лекцію віце-президента зі стратегії та управління комерційною ефективністю компанії «Carlsberg Ukraine» Олени Джагарян на тему: «Запуск нового продукту».

Лектор розповіла про історію корпорації Carlsberg та місце підприємства на ринку безалкогольних та слабоалкогольних напоїв, представила актуальні дані галузі, приділила увагу теорії виходу на ринок нових товарів, а саме правилу «3-5 успішних ідей зі 100», теорії психології споживачів та її невідривності від маркетингу, беззаперечності твердження, що всі успішні ідеї побудовані на інсайтах.

Олена Джагарян проілюструвала весь алгоритм виходу нового продукту на ринок на прикладі реального кейсу впровадження у виробництво та успішного виходу на ринок безалкогольного напою «Квас Тарас». Даний досвід є унікальним з точки зору швидкості впровадження новинки. Лектор відкрила всю підноготну даного проекту, починаючи від проблем з нестабільності рецептури, а отже й смаку, та закінчуючи проблемами відсутності часу на якісні та кількісні дослідження, обмеженості бюджету, складної конкурентної ситуації та незначному проміжку часу до початку сезону. Корпорація «Carlsberg Ukraine» приділила значну увагу дослідженням, результатом чого на початку 2009 року ринок отримав продукт, який повністю відповідав його очікуванням, як з точки зору смаку, так і з точки зору зовнішнього вигляду і комунікаційної політики.

Наприкінці лектор дала пораду майбутнім фахівцям з маркетингу - завжди чути свого споживача й резюмувала, що помилок ні в якому разі не слід боятись, оскільки  часто вони  закладають в довгостроковій перспективі виграш, але на них обов’язково треба вчитись, навіть якщо мова йде про великі корпорації.

 

    СТРІЧКА НОВИН

    mobilbahis, mobilbahis giriş, tipobet, artemisbet, youwin, sekabet, bymavi, tempobet, protez saç, protez saç ünlüler, protez saç fiyatı,
    r57 shell