Вдалий неймінг – запорука успішного старту

5 лютого 2016

Студенти-маркетологи факультету обліку, фінансів та підприємницької діяльності скористалися нагодою ще більше збагатити свій багаж знань із професійного маркетингу, відвідавши цікавий та корисний тренінг «Неймінг. Основні принципи та закони», що відбувся за підтримки Advertisingschool.

Майстер-клас проводив креативний директор digital-агенції  «Солнце», професійний копірайтер Олег Удовенко.

Було цікаво почути із уст професіонала, як саме створюється «нейм» для продукту: від постановки цілей до прийняття рішення. Проведення майстер-класу в інтерактивному режимі дозволяло кожному учаснику висловити свою думку чи задати питання лектору. Була наведена велика кількість прикладів, як саме бренди стають всесвітньовідомими.

Нашим студентам корисно було дізнатися про шість законів «неймінгу», які лектор навів із власної практики, а також про різницю між «неймінгом» і «брендингом». Відповіддю на таку дилему є те, що «брендинг» слугує основою для поняття «неймінг», адже спочатку у людини виникає певна асоціація із продуктом, що і є по суті брендингом (створеним за допомогою маркетингових комунікацій), а назва – це те, що вбирає в собі асоціації з продуктом, це вербальне вираження бренду.

Прослухавши лекцію та активно подискутувавши на цю тему, студенти прийшли до висновку, що професійний неймер має розвивати загальну ерудицію, мовну допитливість та винахідливість і навіть музичний слух.

Наші студенти задоволені новими знаннями, які вони здобули на цьому заході, а також сповнені натхнення створювати щось зовсім нове та креативне.

    СТРІЧКА НОВИН

    mobilbahis, mobilbahis giriş, tipobet, artemisbet, youwin, sekabet, bymavi, tempobet, protez saç, protez saç ünlüler, protez saç fiyatı,
    r57 shell