Цікавий досвід

8 жовтня 2014

Практична складова – запорука успішності навчання. Нещодавно студенти факультету обліку, фінансів та підприємницької діяльності, що навчаються за  спеціальністю "Реклама і зв’язки з громадськістю", відвідали одне із провідних підприємств України – ПАТ "Оболонь", щоб розширити свої знання про побудову й ведення рекламних кампаній усього асортименту продукції, орієнтованої на різні сегменти ринку, включаючи різноманітні групи споживачів. Майбутні рекламісти з інтересом переглядали дизайни пляшок, оформлення етикеток та гасла, що стимулюють споживача до купівлі. Зокрема, цікавість викликала нова серія напоїв "Rio", що за смаком подібні до оригінальних барних коктейлів та мають унікальне витончене і одночасно сучасне оформлення, а також інноваційну етикетку, яка робить товар унікальним та приваблює споживачів.

Студенти також мали можливість ознайомитись із  особливостями пивоваріння та на власні очі побачити цехи й новітнє обладнання підприємства, переконатися, що реклама ТМ "Оболонь" дійсно відповідає високій якості напоїв.

Дуже корисним для майбутніх спеціалістів із реклами та піар було ознайомлення із соціальними проектами корпорації, що спрямовані на збереження навколишнього середовища, зменшення викидів в атмосферу, благодійність, в тому числі й освітніми проектами, а також реалізацією програми "Споживай відповідально!".

    СТРІЧКА НОВИН

    mobilbahis, mobilbahis giriş, tipobet, artemisbet, youwin, sekabet, bymavi, tempobet, protez saç, protez saç ünlüler, protez saç fiyatı,
    r57 shell