Сучасні технології

13 жовтня 2017

Студенти-маркетологи мотивовані відвідувати семінари, тренінги поза університетом, тому 11 жовтня були присутні в Українському домі на семінарі від WebPromoExperts та SendPulse, присвяченому інтернет-маркетингу.

Доповіді спікерів були надзвичайно цікавими та пізнавальними.

Ольга Онікієнко розповіла про поведінку конкурентів у мережі Інтернет, маркетингові засади формування будь-якого сайту, інструменти проведення аналізу, вплив контенту на розвиток проекту, а також якою буває реклама в Інтернеті, як вона працює і якими є її цілі.

Глибоко змістовною була інформація від Олександра Рися про сутність та особливості e-mail-маркетингу, його перспективи. Спікер розповідав про шляхи налагодження ефективних маркетингових комунікацій із потенційними клієнтами, про сегментування бази підписників та автоматизацію «воронки продажів». Акцентував увагу на тому, що e-mail-маркетинг – це продумана маркетингова стратегія, яка базується на побудові дружніх довгострокових стосунків із цільовою аудиторією.

Сергій Желепа виступив із презентацією, де розглянув питання сутності контекстної реклами та технологій ремаркетингу в інтернет-середовищі. Звичайно, говорили про SEO як інструмент покращення видимості сайту пошуковими системами.

Наші студенти розуміють всі перспективи своєї спеціальності, а тому охоче навчаються і дізнаються щось нове не тільки в університеті, а й поза ним. Колектив кафедри маркетингу вдячний спікерам та організаторам WebPromoExperts та SendPulse за можливість підвищувати рівень знань студентів спеціальності «Маркетинг».

    СТРІЧКА НОВИН

    mobilbahis, mobilbahis giriş, tipobet, artemisbet, youwin, sekabet, bymavi, tempobet, protez saç, protez saç ünlüler, protez saç fiyatı,
    r57 shell