Про помилки копірайтингу

7 жовтня 2014

Днями відбувся черговий майстер-клас у продовження актуальної теми копірайтингу з Тетяною Мокренко (SMM-директором в New Strategies Group,  експертом в галузі SMM, Buzz та Інтернет PR, що має досвід планування в сфері реалізації digital-проектів таких брендів: Danone, Ferrero, Philips, Subaru, Avon, Amway, «Конті» (Бонжур), STADA, Berlin-Chemie, МХП, «Наша Ряба»).

Лектором на прикладі конкретних брендів були проілюстровані основні можливі помилки копіратингу, серед яких було виділено: «шаблонне мислення» або використання штамів та кліше, «багато літер» або не оптимальна завелика кількість тексту, «де відчуття? де прекрасне» або неоригінальний контент та наповнення постів. Всім присутнім лектор дала конкретні поради та рекомендації щодо джерел і ресурсів для оригінального контенту, – фото, відео, гумор.

На майстер-класі було приділено увагу практичному аспекту наповнення сайту та вибору тематик і рубрик. Результатом колективного «мозкового» штурму став креативний рубрикатор для  контенту сайту одного з брендів, з яким працює лектор.

Також на прикладі контенту реальних брендів та їх конкурентів був продемонстрований механізм об’єктивного зниження ефективності комунікаційної політики підприємства за через використання шаблонного  наповнення. Була приділена увага процесу визначення цільової аудиторії: хто це, що їй цікаво читати, в якій формі це прийнятно для неї робити. Аудиторія ознайомилась з поняттям «карта контенту» та особливостями його побудови, а також із правилами гарного тону при роботі з аудиторією соціальних мереж: тегування, побудова стосунків з аудиторією, фітбек, коректний діалог, двостороння комунікація, швидкий відгук, кваліфіковані вичерпні відповіді, дружній тон комунікацій, вміння визнати помилки.

На майстер-класі була також присутня мотиваційна складова. На прикладі з власного досвіду лектором було доведено, що для того, щоб отримати роботу в рекламній агенції в першу чергу треба цього по-справжньому хотіти: не боятись задавати питання та виказувати ідеї, бути проактивним, – намагатись зробити більше. Не боятись помилок, але боятись не спробувати!

    СТРІЧКА НОВИН

    mobilbahis, mobilbahis giriş, tipobet, artemisbet, youwin, sekabet, bymavi, tempobet, protez saç, protez saç ünlüler, protez saç fiyatı,
    r57 shell