Фахівці діляться професійними секретами

14 березня 2014

Студенти нашого університету відвідали черговий інноваційний і креативний майстер-клас, організований кафедрою маркетингу спільно зі Школою Рекламних Технологій. Цього разу майстер-клас «Інтернет-магазини. Нові ідеї. Тренди дизайну. Підвищення прибутку» проводив Євген Кудряченко – відомий фахівець у сфері Інтернет-маркетингу, директор студії Vintage.

Відвідини майстер-класу поповнили знання нашого студентства про особливості вибору сегменту і специфіки функціонування Інтернет-магазину; секрети створення успішного магазину за умов гострої конкурентної боротьби; правила збільшення продаж; тренди в дизайні магазинів; вимоги до роботи ефективного маркетолога у цій сфері.

На майстер-класі традиційно панувала дружня і невимушена атмосфера, важливий і серйозний матеріал був поданий у доступній формі, з реальними прикладами. Крім структурованої теорії, слухачі отримали конкретні практичні інструменти вирішення поставлених завдань. Експерт поділився секретами і тонкощами, які допомагають ефективному просуванню та продажу товарів в мережі Інтернет.

Для закріплення набутих знань студенти факультету обліку, фінансів та підприємницької діяльності з цікавістю взяли участь в обговоренні успішних кейсів. Аналіз актуальних питань сучасного маркетингу, розглянутих на майстер-класі, допомогли слухачам по-новому поглянути на можливості продажу товарів через Інтернет-магазини. Учасники заходу залишилися задоволені його насиченістю і продуктивністю.

Майстер-класи такого формату, відвідування яких вже стало традиційним для студентів факультету обліку, фінансів та підприємницької діяльності, дозволяють їм отримати цінні професійні поради від відомих висококваліфікованих фахівців у сфері маркетингу і ефективно використовувати їх у майбутній практичній діяльності за фахом.

Фотоальбом...

    СТРІЧКА НОВИН

    mobilbahis, mobilbahis giriş, tipobet, artemisbet, youwin, sekabet, bymavi, tempobet, protez saç, protez saç ünlüler, protez saç fiyatı,
    r57 shell