Для фахового зростання

3 жовтня 2014

2-3 жовтня 2014 року студенти та викладачі кафедри винного та гастрономічного туризму відвідали 21 Міжнародний туристичний салон «Україна» UITM 2014.

Студенти напряму підготовки «Туризм» мали змогу познайомитися з пропозиціями понад ста туристичних компаній та національних туристичних організацій з багатьох країн. Географія виставки включає Болгарію, Угорщину, Грецію, Домініканську Республіку, Ізраїль, Індію, Італію, Кіпр, Литву, Мальту, Палестину, Польщу, Словаччину, Словенію, США, Таїланд, Туреччину, Францію і Чилі.

Можливості внутрішнього туризму на виставці пропагують Закарпатська і Чернівецька області, Київ та Львів. На національному стенді «Українські туристичні бренди» представлені кращі проекти просування внутрішнього туризму в Україні.

Як змінилася стратегія держпідтримки внутрішнього туризму, який досвід просування власного турпродукту отримали цього літа південні регіони України? На ці та багато інших питань студенти отримали відповіді під час конференції «Стратегії розвитку туризму в умовах економічної та політичної кризи в Україні», а також познайомилися з практикою роботи курортів «Коблево» в Одеській області та «Зелені хутори Таврії» на Херсонщині.

Фотоальбом...

    СТРІЧКА НОВИН

    mobilbahis, mobilbahis giriş, tipobet, artemisbet, youwin, sekabet, bymavi, tempobet, protez saç, protez saç ünlüler, protez saç fiyatı,
    r57 shell