Блискуча презентація досягнень

27 грудня 2013

Традиційною стала участь студентів факультету обліку, фінансів та підприємницької діяльності в Українському студентському фестивалі реклами. Цього року він відбувся вже в дев’ятий раз і зібрав рекордну кількість робіт студентів та молодих професіоналів галузі – понад 1500. Значно розширилась і географія учасників: участь у ньому взяли студенти більшості вишів України, представники Білорусі, Росії та однієї з найвідоміших європейських шкіл реклами – MiamiAdvertisingSchoolEurope.

Приємно відзначити, що три роботи студентів нашого університету, виконані під керівництвом викладачів кафедри маркетингу – доцента Наталії Скригун та асистента Катерини Семененко, отримали найвищі оцінки журі та з-поміж понад 1500 робіт увійшли до шорт-листа фестивалю:

- робота «Молоко – ваше здоров'я» Вікторії Соломоненко, Марії Осипенко, Анастасії Кліпаченко;
- робота «Саджанці ХХІ століття» Катерини Удод, Вікторії Слівінської, Ірини Пєхоти; 
- робота «Намалюй себе без цигарок»  Дмитра Журби.

Диплом переможця Українського студентського фестивалю реклами – престижна рекомендація, важливий пункт в резюме і «пропуск» в професійну сферу.

Після нагородження переможців традиційно відбулись майстер-класи та презентації від метрів ринку реклами, комунікацій та PR, які були не лише цікавими, а й насиченими практичними аспектами. На фестивалі були презентовані та викликали великий інтерес у студентів такі виступи відомих фахівців рекламної галузі:

- «Три молочних продукти в день» Дарини Логвиненко, представника компанії «Данон»; 
- «Естетика комунікацій» Анже Йереба, креативного директора Kaffeine Communications; 
- «Споживчі тренди» Ангели Поддубної, директора РА Publicis Visage; 
- «Креатив PR може бути дуже яскравим» Ірини Золотаревич, генерального директора агентства PleonTalan; 
- «Кого чекає рекламний ринок?» Едуарда Андрейченка, директора медійного агентства «Україна-Арт», заступника голови Союзу рекламістів України.

Презентації фахівців були інформативними з точки зору практичної реалізації та комунікативної підтримки в ЗМІ. Після виступів наші студенти задали доповідачам значну кількість запитань за темами виступів щодо особливостей та секретів їх майбутньої професійної діяльності. Окремо в кінці виступу кожний лектор відповідав на питання про те, чого він чекає від претендента на роботу, на що звертає особливу увагу, що необхідно зробити, щоб студента взяли на практику та на роботу. Наші студенти-маркетологи взяли активну участь у дискусіях та жваво обговорювали виступи доповідачів-професіоналів.

У цілому, результати участі у цьогорічному фестивалі реклами черговий раз підтвердили високий рівень професійної підготовки студентів спеціальності «Маркетинг» в нашому університеті, їх здатність успішно вирішувати найскладніші завдання, мислити творчо й креативно, вміння блискуче презентувати власні досягнення.

    СТРІЧКА НОВИН

    mobilbahis, mobilbahis giriş, tipobet, artemisbet, youwin, sekabet, bymavi, tempobet, protez saç, protez saç ünlüler, protez saç fiyatı,
    r57 shell