Актуальність теми і особиста зацікавленість

9 жовтня 2014

8 жовтня на факультеті обліку, фінансів та підприємницької діяльності відбувся майстер-клас у продовження тематики роботи в соціальних мережах. Лектором цього разу виступала Марина Маринкевич, бізнес-тренер, консультант з маркетингових комунікацій, спеціаліст в сферах media, development, SMM, SEO, digital merchandising, WOM build up, cross-platform з досвідом  роботи в МТС, LG, Sony, Sun Inbev, Winner, Giraffe, ТАСкомбанк .

На початку зустрічі спікер приділила увагу базовим вихідним категоріям роботи в мережах, найбільшу зацікавленість з яких викликали такі поняття як Інтернет-пінетрація та конверсії соціальних мережах. Дані поняття лектор розкрила більш детально на реальних кейсах.

У діалозі з аудиторією був здійснений ретроспективний аналіз соціальних мереж та інструментів, що ними використовуються, а також проведено паралелі з сучасним станом та новинками від розробників програмного забезпечення. Далі з точки зору фахівця галузі з використанням статистичних даних світового ринку Інтеренет-комунікацій та ринку України було охарактеризоване нинішнє становище та перспективи  найбільш популярних соціальних мереж VK, Facebook, Twitter. Особливо цікавим виявились дані, що стосувались відповідності контенту цільовій аудиторії підприємства та його цільовій сітці.

Інтерес з боку аудиторії викликали кейси, пов’язані з помилками в роботі з соціальними медіа та соціальними мережами, які використовувались в цілях просування бренду та розкрути сайту, серед яких лектором було виділено: шаблонування, копіювання контенту, «минулого разу це спрацювало», «постріли в горобців з рушниці», неточність даних, недооцінка ринку, нівелювання уваги до життєвого циклу сітки комунікацій, переоцінка себе, нерозуміння того, що стратегія не адекватна наявним ресурсам. У даному контексті були обговорені шляхи уникнення чи усунення таких проблем та досягнення появи серед клієнтів «адвокатів бренду» як основної цілі бренд-воронки та кінцевої мети роботи, в тому числі й в соціальних мережах.

Лектор окремо приділила увагу обговоренню інструментарію кожної з популярних соціальних мереж та медіа. Особливу зацікавленість в аудиторії викликали інструменти саме мережі Facebook як лідера В2С та В2В сегментів ринку: так званий push-ефект, фільтрація контенту за хронологією та за популярністю, промо-пости, мікролокації, зворотний зв'язок по рекламі. Суперечливим навіть після дискусії в аудиторії залишилось лише питання, пов’язане з тим чи виправдані перегони за лайками та питання наявності офіційних «лайко-ферм» і повного з цим відсутності у компанії політики боротьби з сторінкам-ботами.

Динамічність розвитку Інтернет-комунікацій та наявність дискусійних питань, а також високий ступінь особистої зацікавленості самої аудиторії до проблем функціонування та використання соціальних мереж  безумовно створюють об’єктивну потребу в проведені подальших майстер-класів на окреслену тематику.

Фотоальбом...

    СТРІЧКА НОВИН

    mobilbahis, mobilbahis giriş, tipobet, artemisbet, youwin, sekabet, bymavi, tempobet, protez saç, protez saç ünlüler, protez saç fiyatı,
    r57 shell